Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΣΠΙΤΙΚΗ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ !

ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ 

Γεια σας !Τι μου κάνετε ; Τρώτε καλά ;προσέχετε ;Ο καιρός τα έχει παίξει..δεν ξέρουμε τι να φάμε (σούπα ή ένα κρύο πιάτο;)ούτε τι να φορέσουμε να βγούμε για έναν καφέ.Ότι καιρό και να έχει πάντως η πίτες είναι παντός καιρού και όρεξης!για να δούμε την συνταγή μας...

ΥΛΙΚΑ : 
  • 1 πακέτο φύλλο κρούστας
  • 750 γρ. σπανάκι 
  • 1 πράσο
  • 5 κρεμμυδάκια φρέσκα
  • 350 γρ φέτα (βάζω 2 ειδών/μια αλμυρή και μια λίγο πικάντικη)
  • 2 αυγά
  • 1/2 ποτήρι κρασιού λάδι
  • αλάτι
  • πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

Πλένουμε το σπανάκι,το πράσο και τα κρεμμυδάκια!Τα κόβουμε και τα βάζουμε μέσα σε μια λεκάνη,ρίχνουμε το λάδι,τα αυγά,το αλάτι (προσέξτε την ποσότητα γιατί η φέτα μπορεί να την κάνει αλμυρή) και το πιπέρι.Παίρνουμε την φέτα και την σπάμε με το χέρι πάνω από το σπανάκι,τα ανακατεύουμε όλα μαζί. 



Σε ένα ταψί βάζουμε λίγο λάδι και το αλείφουμε,τοποθετούμε για αρχή 2 φύλλα βάζουμε λίγο λάδι,άλλα 2 φύλλα και πάλι λίγο λάδι...


...από πάνω άλλο 1 και ρίχνουμε την μισή ποσότητα από το υλικό μας.



Τοποθετούμε ακόμα 1 φύλλο,λίγο λάδι και το υπόλοιπο υλικό.


Στο τέλος βάζουμε άλλα 3 φύλλα,την κόβουμε και βάζουμε ακόμα λίγο λάδι.


Την ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 1 ώρα περίπου στους 200 βαθμούς για μισή ωρίτσα και την υπόλοιπη 250.


ΕΤΟΙΜΗ !!
Ήδη λείπουν τα πρώτα κομμάτια!χαχα!
Έγινε τραγανή,νόστιμη,στο αλάτι όσο πρέπει και χωρίς να αφήνει την λεγόμενη ''λαδίλα'' !

 Tip : Αν σας μένει ακόμα και ένα φύλλο κάντε το σπανακοπιτάκια για τα παιδάκια,άντε και για εσάς!


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

περιμένω την γνώμη σας και τις ιδέες σας για 
Το κάτι παραπάνω στην συνταγή μου!

Σας ευχαριστώ !



12 σχόλια:

  1. Ωωω!! Φαντάζομαι πως μέχρι να γράψω έχει εξαφανιστεί όλο το ταψί! Ποτέ δεν βαριόμαστε τις πίτες! Ειδικά αυτές που έχουν πικάντικη φετούλα μέσα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!Όχι εντάξει..πρόλαβες,στο τσακ!!αν θες,βάζω στην άκρη κάνα κομμάτι και σου στέλνω!!Βάζουμε ότι τυρί μας αρέσει και τραβάει η ψυχή μας!!Σε ευχαριστώ!Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Ποτέ δε λέω όχι για ένα κομμάτι πίτα και η δική σου είναι πολύ μερακλήδικη!!!! Φαίνεται πεντανόστιμη!!!!!
    Καλό βράδυ!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαίνεται είναι κιόλας..βασικά ήταν!!χαχα!!Δεν έμεινε κομμάτι!Για την συνταγή βοήθησε η μαμά άλλωστε οι μικροί μαθαίνουν από τους μεγαλύτερους!Σε ευχαριστώ πολύ!καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. πωπωπωπ!!! μοιάζει υπέροχη! τι μου κάνεις πρωί πρωί? :ο κακούργα :Ρ
    Η μαμά μου βάζει και λίγο τραχανά να τραβάει τα υγρά :) Η μαμά μου, γιατί εγώ δεν έχω ιδέα από τόσο εξελιγμένη μαγειρική :Ρ Μήπως να το προσπαθήσω με τη συνταγή σου;;; Χμ..^^

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!Σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!!Ωραία ιδέα ο τραχανάς...καλά κάνει η μαμά !Για άρχισε να παίρνεις καμιά ιδέα!!Αλλιώς ξεκίνα με τις δικές μου..παιδί μου!! :D

      Διαγραφή
  4. χαχα, και εγώ ετσι την κάνω, μόνο που βάζω πέρα από σπανάκι και μυρώνια καυκαλήθρες και άλλα πρασινικά! επίσησ μου αρέσει να έχει πολύ φέτα, άμα δεν έχει ξενερώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι έτσι!!χαίρομαι που μου δίνεται ιδέες για την επόμενη φορά!!Όντως αν δεν έχει φέτα..δεν έχει νόημα θεωρώ!!!Σε ευχαριστώ!φιλάκια Χαρά μου!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι μεγάλη πιτού, το ομολογώ!!!
    Οι πίτες είναι ... λατρεία!
    Μου αρέσει που έβαλες και πράσο στην πίτα σου, πάντα βάζω κι εγώ στις σπανακόπιτες, δίνει ξεχωριστή γλύκα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποίος δεν είναι;;! Οι πίτες είναι παράδοση και απο γενιά σε γενιά εξελίσσονται αλλά πάντα κλέβουν την παράσταση!Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!!φιλάκια και σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα. Πολύ ωραίο blog! Καλώς σας βρήκα!
    Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως πήρα τις φωτογραφίες σας, αυτή με το γλυκό πάνω δεξιά και μια άλλη με τον καφέ που δεν τη βρίσκω τώρα, αλλά έχω βάλει παραπομπή με link στο blog σας. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Καλώς μας ήρθες λοιπόν!Χι!Μην αγχώνεσαι!Μια οικογένεια είμαστε όλοι!!Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!Φιλάκια

      Διαγραφή