Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Christmas at cap cap !

Christmas  
at Cap Cap !

Όρεξη για γλυκάκι κι έξω αρχίζει να σκοτεινιάζει και ψιχαλίζει...οι φίλοι σου, σου έχουν λείψει ;
Να μια καλή ευκαιρία και ένα μαγικό μέρος για να τους δώσεις ραντεβού!

Cap cap !


Μπορεί να έχουμε αρκετές μέρες ακόμα ( 38 ) για τα Χριστούγεννα αλλά μόλις μπεις μέσα...αισθάνεσαι μαγικά !!
Ζεστή ατμόσφαιρα και τα τραπέζια γεμάτα με τις υπέροχες λιχουδιές!

Κάθε εποχή έχει και τις δικές της γεύσεις !

Η φίλη μου πήρε freddo espresso !Ακόμα και αυτό το σερβίρουν σε βαζάκι!!
Εγώ αυτήν την φορά επέλεξα :
brownies με ζεστή σοκολάτα-μπισκότο και φράουλα!
Η αδερφή μου ένα ζεστό τσάι με το όνομα : 
Το μυστικό του μικρού πρίγκιπα !


Πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη εποχή να πάτε εάν δεν έχετε πάει ακόμα!!
Από την είσοδο του μαγαζιού μυρίζει Χριστούγεννα!!



Ακόμα κάθεστε ;
Περιμένω εντυπώσεις!!

3 σχόλια:

  1. Πηγα πριν λιγες μερες, πολυ ωραιος χωρος και ντεκορ.
    Ομως ειχε τραγικο κόσμο και φασαρια
    και τα δυο γλυκα που δοκιμασαμε με την κολλητη μου ηταν παρα πολυ μετρια :(

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο χώρος όντως έιναι τέλειος σαν παραμύθι.Η αλήθεια είναι οτι μαζεύει πολύ κόσμο και προκαλείται βαβούρα!!Τα γλυκά τις φορές που είχα πάει ήταν καλά αλλά την επόμενη φορά θα δοκιμάσω αλμυρό για να είμαι σίγουρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή